You have already lost me.

Jag ska uttrycka mig starkt. Känner att jag kan det denna tråkigt molninga,kyliga och blöta dag!. 
Jag hatar söndagar utan sol. Jag har alltid svårt att stiga upp på söndagar. Har ingen motivering till någonting.
Imorse så låg jag i min säng i 2 timmar. Steg inte upp försen 12 tror jag. Dammsugan och jag svepte på golvet för att damm och min näsa avskyr varandra , hostar och nyser som jag vet inte vad . Det gäller att ha de rent , det är därför jag städar ofta ..för jag tror jag nämner de ganska ofta i bloggen (?).
Jag är inte pedant. Är bara en tjej som gillar att ha det rent för min hälsas skull ,ordning och reda. Sen också för att det är inte charmigt med kläder liggandes överallt på golvet, Usch.
 
Gaderoben fick lite uppmärkashet idag för att jag behövde organsiera lite där inne. Mitt nästa inköp kommer bli en klädställning , blev väldigt sugen på att ha en sån!.
 
 
 
Nu ska jag gå ner och fixa lite mellis som jag ska ha innan tävlingen imorgon. Jag har blivit uttagen till skolans terräng DM och även fast de inte är en jäkel som vet vad de är (förutom dom som är uttagna eller tränarna) så är jag väldigt stolt över att jag blev kvalificerad till de :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback