Only what good girls do.

Godmorgon sunshines!. Många av er steg nog upp för längesen. Men jag har eftermiddags passet på mitt kommunjobb så mitt alarm ringde klockan 10:00 imorse. Min röst är raspig och jag hostar obehagligt ont. Förmodligen så går det över snart. Jag ska försök ta tag i mitt körkort snart. Jag vill ha ett körkort men jag känner att jag behöver dränkas av motivation och styrka från min pappa (körtkorts handledare) och min lärare. Men båda gubbarna är så tråkiga och när jag ska köra med dom så låter det alltid som att jag är en börda. När jag gör fel så suckar dom hela tiden. Självklart blir jag nervös och inte vill göra fel men i följd så kommer ett till fel. 
Jag är inte som en annan som sätter sig och nötar i körkortsboken och jag är seg lärd så jag antar att mitt körtkort kommer ta sin lilla stund att få. 
Men nu när jag har lite motivation i huvudet så ska jag försöka sätta mig och läsa i den där jäkla teoriboken så jag kan få de där jäkla körkortet i år åtminstonde! ;)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback