Everyone says Hi.

Jag har haft två grymt sköna veckor nu. Haft ett galet skönt schema och vädret har på sistone varit varmt och solen har strålat i lilla Småland!. Igår så hade jag en väldigt ledig dag. Kom till skolan som vanligt klockan 08.00 och fick beskedet av mina klasskamrater om att vi inte hade några lektioner på morgonen. Så vi satt i våran korridor och stirrade på varandra. Å andra sidan tycker jag att sällskapet var trevligt, så jag klagar inte.
Jag hade ett ärende i Smedby så jag och min bästa Evelina D åkte dit tillsammans.
När vi kom tillbaka till skolan så hade jag nationella i Engelska klockan 12.30 till 13.00. Sen var det återigen håltimme till 15.00 så strövade jag , Eve & Kajsa ner till stan och hade det allmänt trevligt.
Samhällslektionen var en lektion som hela klassen fruktade igår tror jag. Vi skulle få tillbaka våra National Ekonomi prov och jag var sjukt orolig och ville först inte ens se på häftet när läraren la ner den på mitt bord. Efter att ha tagit några djupa andetag så kollar jag på mitt papper. Ungefär samtidigt som Tedde & Evelina. En seger dans , några kramar och några high fives kanske avgör att vi klarade oss och fick ett E ;)
 

Idag så är jag ledig för att jag är klar med alla mina uppgifter till dagens lektioner. Så jag har tränat lite ,och mitt lår klarade det galant.
Sitter just nu och ska beställa lite saker från Elf , jag behöver nytt smink och denna sidan har väldigt bra produkter för bra priser . Sen ska jag koka ihop något att äta :)!
 
 
Gårdagens första klädval



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback