Clothes rack.

Jag skrev i ett inlägg för inte så länge sen att jag skulle köpa mig ett klädställ så fort jag får vägarna förbi Ikea.
Men jag tror min mamma är tankeläsare eller något liknande för hon hade varit på Ikea imorse. Hon kom hem och sa att hon hade en överraskning till mig och det var en klädställning. Se man på!?
Självklart blev jag överlycklig att mamma hade köpt detta till mig så jag säger tack tack tack mami!<3
 
 
 
 
Händig som jag är så satte jag igång byggandet nästan direkt. Jasmine & Emmy kom över för att hämta sina saker sen igår. Igår så var jag ute på pubben för första gången och vi började med lite förfest hemma hos mig ,hade jätte trevligt :)!
 
 
 
 
Vi började med KM , men drog sedan till Bistro där vi mötte lite trevligt sällskap.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback