Early morning.

Gick upp 5.40 imorse för att ta 7 tåget. Men herregud vad trött jag var imorse, det var en pina att gå upp imorse och nästan rullade ut ur sängen och vinglade ner för trappan när jag skulle ner för att äta frukost. Satt i nära 40 minuter bara för att trycka i mig två mackor. Efter att ha sminkat mig så inser jag att jag egentligen har sovmorgon för att svenskan var frivillig för dom som har rester kvar. Jag är klar med allt, Vilket betyder sovmorgon.
Men ändå åker jag in till skolan för hade ändå lyckats komma upp och då var jag uppe så då kan jag lika gärna ta morgon tåget , funderar på om jag är Dum. På tåget så hade jag sällskap med Jasmine och Emmy, det är ganska ovanligt att vi tre åker tillsammans :).
 
Sitter just nu på svenskan med några klasskompisar, men dom pratar om sin London resa som dom hade för några månader sen,  så jag sitter och glor på youtube. 
Jag vet inte mer vad denna dagen kommer bjuda på. Får väl se..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback