Boring day.

Jag har verkligen överträffat mig själv. Sov till klockan kvart över 12, men jag tror de är för att jag hade en ganska jobbig dag igår på jobbet och sen för att jag fick städa huset när jag kom hem halv 8. Att bo ensam hemma med sin bror är en pina. Han är 20 år men har det lika stökigt som en 5 åring. 
Har nyligen suttit och snackat med Emmy i telefon och jag är så avundsjuk. Hon har hittat massa underbara outlets där uppe i Göteborg och hon är på en skön semester med familjen. Jag har valt att skippa semester med mina föräldrar för att jag vill jobba (ganska uppenbart?).
 
Det är en regnig och blåsig dag så jag kan inte gå ut och springa eller träna. Jag får vänta helt enkelt eller köra ett pass på golvet i mitt rum.
De ända vettiga jag gjort idag är att ha tvättat.
Jo jag har målat mina naglar rosa med, men anses det som vettigt?. Nej bara tidsfördriv.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback