A break its all you need.

Jag har haft ett par helt underbara dagar! Solen har stått högt upp på himmelen och strålat varmt. Den 6 juni var de ju Sveriges national dag, dock så firade inte jag den på något sätt. Men att vara ledig är alltid skönt!. På fredagen var det kläm dag så då slapp jag skolan igen. Picknickade med mina fina flickor istället. Coca cola, god frukt och lite svampbob kex gästade våra munnar . Senare den dagen så kom Simme och så har vi umgåtts hela helgen ut. Tänk att vi lyckades göra de utan att slå ner varandra? Fast jag klådde honom ganska brutalt på Tekken 5 ;) . Jag har dragit fram mitt gamla ps2 som vi två nördade oss med . Men vi satt självklart inte bara inne. Vi solade, badade, spelade kubb , fjollade oss med en fotboll , lagade galet god mat & tränade.
Så jag har haft 4 härliga dagar :)!

Första doppet i år och Simon var tvungen att hålla i min hand för han trodde att jag skulle fega ur.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback