Can we brake the rules?

Hej igen! Nu har jag haft fullt upp, jag har jobbat en hel del. Jag har jobbat på mitt kommunjobb i tre veckor och tyvärr var det inte de roligaste jobbet men de var alltid något och nu är det över . Sen har jag även jobbat inne på New yorker. Jag fattar fortfarande inte att jag kommit in där , är överlycklig. Tjejerna i personalen är så spralliga,glada och trevliga. Jag storm trivs och nu har jag till och med fått mitt fasta schema inför denna veckan!. Jag hoppas verkligen på att jag får jobba mer efter denna veckans slut.Vad har jag för planer inför resten av sommarlovet ?
Jag ska umgås med dom som står mig nära !
Så vad som är bestämt är Stugan & Rasslebygd Festivalen.
 
Jag sitter just nu och äter lite torkade äpplen som ett litet mellanmål.
Idag måste jag handla , fixa tvätten och träna innan jag ska göra min goda kantarell paj.
 
Ha de bra nu,
Pusshej :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback