Our faith is the bullet, hope is the gun.

Dagen började ju inte precis som jag hade planerat det men inget att göra åt!. Tröstade min morgon trötthet med en kopp kaffe och drog till tåget. Skolan har varit väldigt skön idag. På idrotten så spelade vi brännboll och man fick lite ''idrotts nostalgi'' minnen från när man gick i 2an i lågstadiet. Efter det så var det dags för Ängörundan som är 2.5 km. Jag är så galet stolt över mig själv idag för att jag lyckades springa rundan på 10.52 min. Plus att jag sprang snabbare än min kagg kompis. Jag sprang visserligen bara 50 sek snabbare än honom men det är fortfarande en vinst ;). 
 
Så nu ska jag plugga på den jobbiga National Ekonomin , läsa om Euro krisen och läsa om konkursen i Grekland. Allt är samlat på ett prov som är imorgon. Inte okej ,men de är bara att bita ihop :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback