My lovely christmas day

Vilken jul! Som vanligt så spenderar jag den med min moster och hennes familj. Jag kände mig inte jätte frisk så jag var nog lite tråkig. Men vi hade det ändå mysigt och trevligt allesammans.
Julbord , lekarna, Kalle anka , spelandet , tomten och mer spelande .. Allt gick så snabbt.
Nu är jag och min familj hemma igen från min moster . Jag har kollat in mina paket lite extra men dem lägger jag in i ett annat inlägg.

Tyvärr får jag skippa sisådär 50 bilder pga dåligt ljus och suddiga bilder under julklapps öppningen.. Min iphone kamera är ju inte den bästa. Sen är jag lite sur på mig själv som inte tog kort på min paket hög eller på present öppningarna .

 

Min familjs paket fick trängas i en korg och i en julsäck för nu åker vi hem!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback