Ordinary thursday

Ledarskap & Orginisation med en tråkig lärare
Svenka , och sen sluta skolan!. En ganska skön torsdag ,inte sant?
 
När jag kom hem klockan 12 så var jag självklart hungrig. Det känns som om det var en evighet sen jag åt riktig mat. Fast egentligen så åt jag riktig mat i måndags. Riktig mat så menar jag inte mackor.
Av någon anledning så har bara min kost fått vara mackor. Har inte gillat maten i skolan så har ersatt den med knäckebröd. På kvällen har jag varit ensam hemma och då orkade jag inte laga mat. Jag älskar inte mackor , jag är bara lat denna veckan och i tisdags eftermiddag hann jag inte göra någon mat efter träningen. Dåligt Becka!
 
Jag hade behövt sätta mig ner och plugga efter skolan ,men såklart gjorde jag inte det.
Jag somnade istället vid 1 och vaknade lite innan 3.
Ska kolla på glosorna till tyskan imorgon sen löpa en runda!
 
äcklig tandborste till vänster :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback