Super girl!

Igår så var jag på bättringsvägen. Hade ingen feber efter klockan 12. Var visserligen fortfarande förskyld.
Jag och Axel hade fem månader igår, kanske inte mycket att hurra för ?. 
Jag ville ändå göra något gulligt för honom så jag fixade upp lite fint i mitt rum med ljus, godis och '' Kärleks frågor ''. La filtar och mysiga kuddar på golvet så vi fick en mysig picknick känsla , fast inomhus liksom :).
Sen satte vi igång med att göra hemgjord pizza och sen gos framför tvn med familjen.
Det var meningen att vi skulle bubbelbada med men det orkade vi inte sen.
Imorse så fick pojken även frukost på sängen
Vilken söt flickvän jag kan vara ibland!
Får man något liknande av honom nästa månad mån tro ? ;)
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback