17:43

Måste skriva av mig.
Jag avskyr regn, det förstör mitt humör på direkten. Håret blir förstört och man blir så äckligt frusen.
Det gick knappt att cykla hem för jag gled av pedalerna när jag var tvungen att stå upp och cykla för att sadeln var blöt. Inte nog med det så har jag en klumpig väska.
Men störta anledningen till varför jag är så irriterad just nu är för att jag är Så trött på att jag alltid måste försöka vara social. Jag älskar att hålla kontakt med människor.
Men det finns en person som jag vill prata med väldigt ofta. Detta inkluderar även att smsa mycket. Men tyvärr känner inte den personen delade känslor med mig när det gäller sms.
Jag försöker jämt och ständigt att komma på saker att prata om men ibland får jag såna tråkig svar som ett ''Japp :)''. Men okej!?
 
Det kanske är en liten sak att hänga upp sig på ,men det händer inte bara i sms utan i verklighet. Trots att jag har pratat med denna personen om det så ska det vara svårt att ens försöka tydligen. Så jag får väl helt enkelt acceptera. Det är de ända jag gör hela tiden.
I grund och botten så är anledningen till mitt sura humör att jag alltid försöker men aldrig når mitt mål.
 
 
Mina åsikter hörs aldrig, jag får bara svälja mina ord och acceptera. 
Ska försöka fixa mig ,när mitt hår torkar pga regnet. Ska till en kompis på middags fest.
Det ska åtminstonde bli sjukt trevligt!. Fin blusen är fram plockad! :)
 
 
 
 
 
Från en sak till något annat, Jag saknar London!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback