I guess karma comes back around.

Förra lovet så spenderade jag 5 dagar i London med Evelina, en galet rolig upplevelse. Detta lovet har jag tränat , pluggat i körkorts boken, tagit det lugnt och njutit av solen. Tänka sig att solen kunde komma hit. Perfekt till lovet och allt!. Nu får solen gärna stanna och smälta bort snön. Jag är redo för våren!
Jag har umgåts med Emmy en del detta lovet, och även Jasse , Becca och Silje. I fredags så var vi i Växjö och besökte köpcentrumet Grand Samarkand. Där mötte jag tyvärr världens suraste buss chaufför. Trots det hemska mötet så hade jag en väldigt trevlig dag med mina tjejer :)!
På kvällen så fick jag överraskande besök av Axel. Så har spenderat helgen med honom. 
Solen är fortfarande framme så funderar på att gå ut och gå igen. Jag borde läsa i min engelska bok, för har inte kommit så långt i den. Tror min lärare kommer bli lite sur. Men.. jag vill inte lägga mig ner och läsa. Är inte sugen på det så jag får stress läsa senare. Det är man van vid, känner du igen det ;)?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback