Never give up.

Sitter just nu i bibblan med mina serie tittande nördar. Jag tror tösen till vänster om mig kollar på One tree hill och den till höger koller nog på ..9o21o. 
Jag vaknade imorse och var ganska trött och seg, insåg att jag hade försovit mig. Drog på mig kläderna och cyklade mot tåget.
Skoldagen började med matte och fick reda på mitt prov. Fy kan jag säga!
Men annars så har dagen varit bra för jag har fått reda på att jag fått lite sommarjobb i Juli!. Åh vad glad jag blev. Nu hoppas jag även att kommunen ringer in mig så jag kan få jobba första perioden i sommar.
Det hade varit de ultimata!
 
Dagen är inte över än. Håltimmen har snart paserat och ska snart ha samällskunskap. 
Senare så ska jag till Axel, om jag hinner med fyra tåget!
 
 
 
 
 
Pusshej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback