Pretty delightful.

Min morgon började på det tråkigaste sättet. Jag missade tåget ,det susade iväg precis framför nosen på mig.
När jag skulle ta 8 tåget, så mötte jag Karin nere vid stationen,hon hade med missat. Så det var en lättnad för oss båda två. Då var de lite skönare att komma försent till svenska lektionen.
Men 8 tåget skulle ju självklart vara sent i en timme så vi missade hela lektionen.
 
Dagen efter den händelsen har varit bra.
Hade idrott idag ,och vi var på gymnasten. Jag älskar det!
Jag undrar varför jag aldrig började med gymnastik som barn :(
Efter det så hade några pojkar i klassen fixat ihop en fotbolls träning som vi skulle ha på ledarskapslektionen. Som den starka fisken jag är ,så bytte jag åter igen om till idrotts kläder. Jag simmade mot strömmen och var den ända som bytte om. Haha ,typiskt mig.
 
Sitter just nu hemma och äter mammas goda gryta som hon serverade igår.
Mina gäster kom vid 6 / halv 7 tiden. Jag hade en jätte trevlig kväll igår.
Jag är glad för alla gratulationer ,gåvor och alla leenden jag fick se igår :)!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback