Everything's gonna be Alright

Jag har blivit lite kär i Justin Biebers akustiska album. (Jaha ännu en tjej på Bieber-fever listan ?). Nej jag är egentligen ingen stor Justin älskare så. Det är mer att jag gillar hans låtar och dom sätter sig lätt på huvudet. Killen kan sjunga alltså ! . Men hans låt ''Be Alright'' är en låt jag verkligen fastnat för. Den passar väldigt fint in i hur mitt liv ser ut just nu med ;)
 
Jag är för tillfället sjuk så det blir ingen skola för mig imorgon. Jag har hostat sönder min hals, huvudet snurrar och kan knappt lyfta kroppen just nu. Men det är bara att bita ihop.
 
Dags att kolla på filmen Ghost och sen sova.
This girl need to sleep!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback