Only know you love her, when you let her go.

Hej och godmorgon till er.
Har haft massage lektion inne på parallel skolan och repeterat ryggmassage greppen. Tyvärr var jag inte helt säker på hur dom var. Men det är därför man måste repetera!
Nu sitter jag inne på min skola och väntar på att en kompis ska komma så hon och jag kan ha matte. Senare börjar ordinarie lektionerna med hela klassen. 
Jag mår inte super bra psykist och jag lär antaglien vara borta från denna världen hela veckan ut. Men nästa vecka (Exakt om EN vecka!) så åker jag och Eve till London. Yes! Äntligen! Lycka!
Sparat pengar och har verkligen snålat denna månadern, så otroligt värt det :)
- Victorias secret, Primark , Topshop, Forever 21 , Big ben , Madame tussauds, Röda bussar, vakterna utanför Buckingham palace here we come!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback