Shopping with my girl!

Tänkte att jag kunde göra ett litet shopping inlägg innan mitt hårfärgnings medel ska tvättas ut.  Jag har redan skrivit lite om våran torsdag på Oxford . Den gatan är verkligen lång och stor!. Det gäller att hålla hårt i sin väska och sina shopping kassar för att inte mista dom i vimmlet. PRIMARK var trångt det med,men deras utbud var galet!. Jag köpte en stor svart väska för 10 pund (100 kr!!) . Englands valuta är låg ,skillnad på hur den var innan. Så man kunde shoppa och äta utan att tänka på att pengarna ryker iväg. Efter att ha letat förtvivlat efter Änglarnas butik så fann vi den, shoppade lite, och kom ut ..glada som fan var vi med!  Det var väldigt många tjejer som kom och frågade var Victoria's låg. Synd att butiken hade ett så dåligt läge. Jag handlade inne på Victoria's, PRIMARK, Forever 21 , Superdrug & Accessorize :)
 
 
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback