You need to build yourself up first.

Jag har upplevt något otroligt idag. Jag har upplevt att trots att jag varit totalt ofixad, trött o sliten så har jag varit nöjd med hur jag själv sett ut. Jag har äntligen lyckats dra mig ifrån mina depressioner. Det var 2 månader senast sen jag var hos kuratorn .
Jag har inte haft behovet av att prata ut om mina känslor mer.
Jag har börjat kontrollera mina känslor betydligt mer.
Jag ligger dock fortfarande på kvällarna och funderar på saker runt omkring mig men just nu så trivs jag med allt, med mig själv.
Jag vet vem jag är ,jag har hittat mig själv. Jag vet vilka jag vill umgås med. Jag vet hur jag ska agera.
Detta är någon typisk tonårs grej säger många äldre .. att man tappar bort sig själv, men det är fortfarande allvarligt. Mår man dåligt så är det värsta att stänga in sig själv. Prata med någon du litar på .
 
 
 
Jag är inget stort fan av Håkan Hällström. Men killen kan allt få in grymma citat!
''Man måste dö några gånger innan man kan leva''
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback