january 25th

Jag hade nyligen en lärare som hade givit sin 10 åriga son en Ipad Mini i julklapp

En jävla Ipad Mini till en TIO ÅRING!?
Vad håller dagens föräldrar på med !? Var är de för fel på barnen!? Jag antar att hans son hade önskat sig denna hög teknologiska pryl. Jag undra vad pojken fick mer i julklapp .. En storbilds tv på 50 tum !? Som ni märker så är jag ganska uppröd. Men detta är dagens samhälle och jag vill inte låta som en gammal tant som tjatar om ''Åh dagens ungdomar är så blah blah blah''. Men kom igen. Jag får helt enkelt finna mig i det här. Jag lär väl bli lika dan som förälder. Men just nu känner jag att det skulle vara normalare att ge sin tio åriga son/dotter en Nokia 3310. Tyvärr finns dom inte. Därför får det bli en plast Hello Kitty mobil med godis i !

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback