when you enter, you ain't leavin'

Jag anser att jag är väldigt o-organiserad och det behövs verkligen tränas upp. Det är så tråkigt att alltid glömma saker eller att inte komma ihåg rätt saker. Sen så har jag en tendens att göra samma sak om och om igen. Exempelvis mitt hörlurs problem som jag hade för inte så längesen. 
Nu har mina ''skit'' hörlurar gått sönder och senaste paret försvann. Men nu har jag köpt mig ett par som jag ska vakta med mitt liv. Dessa ska vara mycket bättre bas i och även ha livsgaranti (How lovely isn't that!?) . Så om dom lyckas gå sönder så ska jag bara kunna skicka in dom och få ett nytt par. Inte sant?
 
Jag sitter just nu och pluggar. Skriver lite på min litteratur Essä och kom precis på att jag måste börja plugga på Ergonomi provet som är imorgon. Egentligen så vill jag bara slänga mig till sängs och sova med min fluffiga kofta. 
But the work has to be done!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback