And do it also!

Hej kära bloggen.
Idag så fick jag shpåsklov. Ett väldigt skönt sådant Tyvärr så är den lite för tidigt , snön ligger kvar ute och det är fortfarande kyligt i Kalla Sverige. Jag tycker synd om påskagummorna och allt det där som skulle ut och ge påskkort till grannarna. Undra om dom gick i vinterjacka?. Jag har i alla fall ett starkt minne av att jag själv, som barn, sprang runt i en liten påskgumme klänning och en sjal utan att frysa.
 
Denna dagen så hade jag väldigt mycket blandade känslor. Morgonen var rena helvetet. Orkar verkligen inte gå in på detajler. Men jag kan ju säga att matte provet gick åt rena skogen. Haha fattar ni Ren. Renar bor i skogen :).
Har tröst shoppat lite idag. Blev lite träningskläder och en tröja från Vila. 
 
Nu ska jag springa ner och fixa mig ett glas påskmust. Pusshej
 
 
 
 
 
 
 
3 för 2 på Stadium. Träningslegging, Träningsshorts , Sport bh , Träningslinne
 
 
 
 
Tröja från Vila 
A smile , All mine and its for free!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback