Iam almost there.

Igår var en såndär dag som jag bara ville sova bort.
Skoldagen var inte direkt något jag la märke till utan det var när jag kom hem.
Skulle övningsköra med pappa och det gick utav bara helvetet. Jag lär väl aldrig ta det där körkortet.
Sen så skulle jag plugga till matte, ja men självklart gick även det åt helvete.
(Nu är matteprovet över,och får väl se om jag lyckas upp till ett E )
Spinning passet med Emmy närmar sig och jag packade mina kläder.
Det skulle bli skönt att stänga ut allt tråkigt och bara fokusera på träningen.
Men jag har märkt att min puls är onormalt hög. Har tränat regelbundet 2 gånger i veckan, någon gång har man väl slarvat. Har spelat fotboll hela livet. Även ridit, friidrottat och dansat. Jag har sprungit 1000m ett antal år. Jag vill inte påstå att jag har dålig kondition och inte är i form. Tvärt om. Jag äter inte oerhört onyttigt.
Så varför är min puls så hög ?
Detta sker vid ansträgning och när jag blir arg,orolig och stressad. Men hjärtat rusar ju alltid upp sig vid de tillfällerna men mitt är lite onormalt (?). Men i vilket fall så ska jag kolla på det.
Påtal om högt, ser att mina läsar siffror på bloggen har blivit högre på de senaste veckorna.
Hej alla fina människor! , Tack för att ni läser min blogg :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback