Loreen, my love.

Nu är Melodifestivalen över och höjdpunkten på kvällen var Loreen. För min del i alla fall.. Jag var inte förtjust i något av bidragen. Jag tyckte verkligen inte om Robins låt ''You''. Men han fick äran att ta hem vinsten i år. 
Men i villlket fall som helst.
 
Loreens uppträdande var otroligt unikt,vackert och nästan tår framkallande. Jag är inte helt säker på om alla barnen var döva, men det var några barn från en skola som var utformad för ''Döva eller har nedsatt hörsel''.
Det lät så vackert!! Åh Loreen , jag kommer föralltid att älska dina låter. 
 
Sober, My heart is refusing me, Euphoria , Do we even matter , Crying out your name <3
 
          
http://www.svtplay.se/klipp/1086600/loreen-framfor-en-helt-ny-version-av-euphoriaLoreen på scen med teckenspråkskör
 


Åh hon är grym!

2013-03-14 | 09:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback