The bridge will fall down any second.

Jag sitter just nu med tyska boken framför mig. Jag har prov om två dagar och har inte pluggat ett smack. I vanliga fall så pluggar jag redan allt för mycket. Har samhälls frågor och ett matte prov att plugga till också. Jag är inte i den fasen där jag drunknar i plugg, Tack !
Men jag mår dåligt och har ont i huvudet. Tog en alvedon för en timme sen ,men den har inte hjälpt. Har druckigt massa vatten. Med citron i. Jag älskar citron vatten :). 
Huvudvärken vill inte försvinna. 
Men istället för att sitta här och gnälla så får dra tillbaka mina ögon till glosorna.
Auf wiedersehen.
 
 
 
 
Köpte en skön tröja från Bikbok i måndags. 125 kr på rean. Vilket gosigt kap!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback