Falling out of love is hard.

 
Bilden över, är en som jag lekte fram när jag var ute efter en blogg header. 
Jag sitter just nu och kollar på modern i midsommar med mamma, mot min vilja. Jag tycker inte om den serien men med tanke på att jag är 100% sällskapssjuk så sitter jag hellre med min kära mor,än ensam.
Jag är så trött på allt runt omkring mig för tillfället . Trött på att bli ignorerad och trött på att inte höras. Jag är också trött på att mina åsikter inte är relevanta. Nej jag är inte deprimerad. Jag är stolt. Jag är så otroligt stolt att jag åtminstonde försöker. Det får mig att känna mig som en bra människa. Det är min tröst :).
Helgen började bra för har spenderat den hos Axel. När jag kom hem idag så har jag varit ute och gått med en kompis och sedan bara umgåtts med mina föräldrar. Har även lagat mat! (Ja , Rebecka har lagat mat!). 
Nu har jag lovat mamma lite massage så efter avsnittet är slut så får jag sätta igång.
Snart ska jag unna mig lite Coca cola och potatis chips. 
 
Ha en fortsatt fin helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback