I should let the sun come in.

Jag väntar på att ännu mer värme ska anlända. Jag tror de är ca 16 grader strålande sol ute men jag är inte riktigt kry så ligger i min säng just nu. Men jag längtar efter 20+ grader så jag kan få dra på mig mina nya klänningar som jag fick av Rasmus & Amilia . Dom kom hem från Indonesien för 4 dagar sen och då fick jag lite gåvor av dom. Försenade 18 års presenter. Jag fick ett par svarta converse , två galet fina klänningar och två linnen.
 
Har samhällskunskaps prov snart och jag är inte redo. Jag måste verkligen hård plugga på detta för det är riktigt svårt att få in allt i huvudet . Det är national ekonomi och massa teorier. Jag kan nästan marxismen. Härligt..bara 3 jobbiga teorier kvar då :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback