Because we can.

Vad ovanligt snabbt denna skol-fredagen gick förbi?. Jag brukar vanligtvis tycka det är den segaste & tråkigaste dagen på hela veckan. Men oj vad det flöt på idag!
När jag kom hem vid 6 så har jag hjälpt mamma städa och tvätta. Jag har dukat tills imorgon och planerat.
Jag älskar att planera fester :).
Hade behövt plugga till mitt massage prov som är på måndag men jag får ta det imorgon.
Har ställt klockan på klockan 9.00.
Morgon dagens schema - frukost, städa gaderoben , träna, duscha, plugga, plugga, plugga, äta, vänta på Axel, handla, festa!
 
 

Min bror har tagit familjens kamera med sig till Bali. Så tyvärr så har jag inte lagt upp bilder runt min födelsedag och kommer tyvärr inte kunna ta kort imorgon. Kan ju inte heller stå i spegeln och ta 100 ego bilder. Det är lite tråkigt ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback