Let me breath & let me live.

Hade bara en liten onödig massage lektion imorse. Satt bara och fyllde i mina svar inför provet. Kunde lika gärna stannat hemma men aja! . Kom upp tidigt i vilket fall.
Kom hem och körde lite mage och rump övningar , tog en kropps dusch. Ska duscha helt efter spinning passet ikväll. Lagade lax till mig själv
( Lyxigt ska det vara sista dagen som 17 åring! ).
Sen har jag bara hoppat runt i huset med hög volym på högtalarna. 
Klockan 4 så hade jag körlektion för första gången med min körskole lärare. 
Det här är första gången på länge som jag faktiskt blev nervös !. Jag som nästan aldrig blir nervös.
 
Men nu är det över och det gick ju ändå hyfsat bra , stolt liten tös fick bara ett kärring stopp. Bo yah.
 
Just nu sitter jag och dricker mitt kaffe i min söta rosa kopp. Längtar tills mamma kommer hem så jag kan få prata med någon. Jag är så sällskaps sjuk.
 
IMORGON FYLLER JAG 18 ÅR, ÅH JAAA!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback