We doing what we do.

Mamma var lite ledsen för att jag snart åker ifrån henne och lämnar henne hemma i 5 dagar. Så vi ska ha en mys dag imorgon i Kalmar. Hon fick en spontan idé om att köpa en digital kamera men hon har ingen aning om vad hon vill ha för en (haha söt mor). Så imorgon ska jag träna, sen tar vi tåget in till Kalmar tillsammans. Efter det så måste jag hem och plugga sen planera resan lite mer . 
Min brors flickvän kommer hem till oss på Söndag och då tänkte jag att jag äntligen kan göra något åt mitt tjocka och slitna hår . Hon ställde gärna upp på att klippa mig, så otroligt gullig.
Ja juste!  Evelina kommer hem till mig runt 5 tiden på söndag också , jag är så exalterad :)!
 
 
 
Puss på er alla fina, nu ska jag njuta av lite godis och coca cola!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback